Sabiha Gökçen Havalimanı 2.Pisti açılışında konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Sene sonunda havalimanımızda seyahat eden yolcu sayısının 37 milyonu aşacağını ön görüyoruz" dedi.