Samet Aybaba: "Beşiktaş’ta her zaman görevi kabul ederiz ama şu anda olmaz. Bu şeyi yaşatan insanlar hala yönetim kurulu içerisinde. Biz büyük camiayız. Beşiktaş’ı doğru yöneteceğine inandığımız herkese destek veririz."
Samet Aybaba: "Beşiktaş’ta her zaman görevi kabul ederiz ama şu anda olmaz. Bu şeyi yaşatan insanlar hala yönetim kurulu içerisinde. Biz büyük camiayız. Beşiktaş’ı doğru yöneteceğine inandığımız herkese destek veririz."
SPOR - 30-11-2024 13:21
Samet Aybaba: "Beşiktaş’ta her zaman görevi kabul ederiz ama şu anda olmaz. Bu şeyi yaşatan insanlar hala yönetim kurulu içerisinde. Biz büyük camiayız. Beşiktaş’ı doğru yöneteceğine inandığımız herkese destek veririz."
Günün Diğer Haberleri