Samet Aybaba: "Ben hiç kimseye hakkımı helal etmiyorum. Mesaj WhatsApp’tan geldi. Samet Aybaba’ya bu olmaz. Yarın ’Samet Aybaba gel Nevzar Demir Tesisleri’nde nöbet tut’ deseler, 10 gün nöbet tutarım. Bunlar kiminle muhatap o

Samet Aybaba: "Ben hiç kimseye hakkımı helal etmiyorum. Mesaj WhatsApp’tan geldi. Samet Aybaba’ya bu olmaz. Yarın ’Samet Aybaba gel Nevzar Demir Tesisleri’nde nöbet tut’ deseler, 10 gün nöbet tutarım. Bunlar kiminle muhatap olduklarının farkında değiller."

SPOR - 30-11-2024 13:31

Samet Aybaba: "Ben hiç kimseye hakkımı helal etmiyorum. Mesaj WhatsApp’tan geldi. Samet Aybaba’ya bu olmaz. Yarın ’Samet Aybaba gel Nevzar Demir Tesisleri’nde nöbet tut’ deseler, 10 gün nöbet tutarım. Bunlar kiminle muhatap olduklarının farkında değiller."
Günün Diğer Haberleri