Galatasaray, Fenerbahçe derbisi hazırlıklarına devam etti
Galatasaray, Trendyol Süper Lig’in 14. haftasında Fenerbahçe ile deplasmanda oynayacağı derbinin hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.
SPOR - 29-11-2025 14:33
Galatasaray, Trendyol Süper Lig’in 14. haftasında Fenerbahçe ile deplasmanda oynayacağı derbinin hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Kemerburgaz Metin Oktay Tesisleri’nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetiminde yapılan antrenman dinamik ısınmayla başladı. Üç grup halinde 8’e 2 pas çalışmasıyla devam eden antrenman savunma ve hücum çalışmasıyla sona erdi.
Sarı-kırmızılılar yarın saat 17.00’de yapacağı idmanla derbinin hazırlıklarını tamamlayacak.
Günün Diğer Haberleri