Bursaspor Kulübü, yeni seçilen Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’i resmi siteden tebrik etti. Osmangazi, Nilüfer ve Yıldırım belediye başkanları da es geçilmedi.
Bursaspor Kulübü’nden yapılan açıklama şu şekilde: “31 Mart tarihinde yapılan Mahalli İdareler Genel Seçiminde Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen kulübümüzün Divan Kurulu üyesi Mustafa Bozbey’i tebrik ediyor, yeni görevinde başarılar diliyoruz. Bu vesileyle birlikte Merkez ilçelerimizde seçilen; Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın’a, Yıldırım Belediye Başkanımız Oktay Yılmaz’a ve Nilüfer Belediye Başkanımız Şadi Özdemir’e yeni görevlerinde başarılar diliyoruz.”
KOBİAD’dan BTSO Seçim Sürecine Dikkat Çeken Mesaj: “KOBİ’leri Öncelikleyen Söylemler Umut Veriyor”
01:15 - BURSA HABER