Bursaspor Kulübü, 16 Mayıs 2010’da yaşanan Süper Lig şampiyonluğunun yıl dönümüne özel paylaşımda bulundu.
Bursaspor Kulübü, ’16 Mayıs 2010’ başlıklı paylaşımında şu ifadelere yer verdi: “Bugün, tertemiz şampiyonluğumuzun yıl dönümü! Anadolu devrimini gerçekleştirdiğimiz bu büyük başarıda, başta rahmetli başkanımız İbrahim Yazıcı olmak üzere emeği geçen herkese sonsuz şükranlarımızı sunuyoruz.”
Tekirdağ’da 2 farklı noktada çıkan yangın söndürüldü: 700 dönümlük alan ve 20 konteyner kül oldu
17:25 - ASAYİŞ